Monday, May 27, 2013

#houzhe day today 27th

Holidayyyyyy yoooo :3 ! *we are nothing :D !! 
假期的一开始家都没有回 就跑去别人家玩了几天哟。
去houzhe的家 因为星期六他开b'day party :) 第二次去他家 !看到他可爱的狗...:o ! 
星期日一早回家 他都还没睡醒啊啊啊!他叫我去他房间吓他起来 够sozai !*不过我没有做到
我每次跟他讲 我要烧他的狗来吃! *just kidding yo lol ....... !
happy birthday to you oh ! stay healthy and happy everyday :D .

 他的朋友 orzzz....很好笑下拉..别怀疑我呐 :o 
很不错的咯 他们来add我 !还叫我kelly asikkkkk !乱乱帮我改名:x
than yesterday  night skype with guanxian and houzhe :) making call with houzhe last night :3 so solou !
and wish him happy birthday lol.写了3次祝福语在他的wall ! :P
*讲电话讲了sibeh久哦哦哦!
happy birthday to you lah :3 *dont miss me :p hahahaha
okay we skype tonight again lah ! :}打电话过去来skype 不错有脑叻我 :x 
again happy birthday sweet 16.

No comments:

Post a Comment