Tuesday, December 20, 2011

JUEC.damn hate :(

BC,HISTORY,GEO~B
BM,BI,SIC~C
MATH~D
对,我就是没有A。:(
yup,see~this is my stupid result :(
my dear sister,faster see..this is my result !
very bad and i know it.
thanks 治杰help me to check.
cause i cant open:(
my brother 高三统考3A leh.he is so pro then me~!wahah
but 他还是不满意他的成绩.WHY?
当我知道可以check成绩时,吓到我一直冒冷汗。huh~
虽然这个成绩没有达到我的目标,但是全科及格已经很好叻。
做人要懂得知足。知足,就是快乐:)
现在等着我的PMR.can i pass all in my pmr?!
wish me good luck lah.
yeah,tomorow can eat 'tangyuan' jor.woohooo

3days more,i can go to indonesia laaa:)
全部人都好像去旅行回来了,我和淑君现在才来出国。
也未免太迟了吧,哈哈~!
airen,wish you have a fun trip.
记得去拍多多人妖回来给我看啊~!哈哈
又是时候要开学了,有点不期待但又有点期待。:O
人,就是酱矛盾的说。


iloveyou but you dont know .

good night

indonesia~im coming....<3

No comments:

Post a Comment